شرایط گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش
فروشگاه گروه بازرگانی الکتریک اسکوتر

فروشگاه تخصصی الکتریک اسکوتر در راستای ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات برای جلب رضایت هرچه تمام تر خریداران عزیز خدمت رسانی خود را به شرح ذیل اعلام مینماید.
شما می توانید قبل از خرید محصولات و سفارش موتور برقی، دوچرخه برقی و اسکوتر برقی از شرایط گارانتی و پشتیبانی محصولات مطلع شده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.
برای دریافت هرگونه مشاوره و طرح سوال درمورد شرایط خرید محصولات فروشگاه الکتریک اسکوتر با بخش پشتیبانی بصورت آنلاین ، تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.
گارانتی محصولات شرکت نیروموتور :
گارانتی شامل :
- رنگ تنه و باک
- تایر و تویوپ
- لوازم برقی (لامپ،راهنما،بوق و سیم ترمز و کلاچ)
- زین و طوقه
- زنجیر و کمک (طبق جدول شرکت)
گارانتی محصولات گروه وسپا:
گارانتی دوچرخه های برقی :
گارانتی و خدمات پس از فروش دوچرخه های در دو سطح نقره ای و طلایی تعریف شده است :
- گارانتی نقره ای : شامل 12 ماه گارانتی(شامل باطری، الکتروموتور و برد) و خدمات پس از فروش
- گارانتی طلایی : شامل 18 ماه گارانتی (شامل برد،باطری والکتروموتور) و خدمات پس از فروش
- گارانتی هر قطعه به صورت جداگانه در زمان خرید مشخص میشود
گارانتی اسکوترهای برقی :
اسکوتر های برقی اسمارت بالانس دارای شش ماه گارانتی شامل: باطری ، برد و الکترو موتور میباشد.