شرایط گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش

فروشگاه گروه بازرگانی الکتریک اسکوتر

icon

فروشگاه تخصصی الکتریک اسکوتر در راستای ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات برای جلب رضایت هرچه تمام تر خریداران عزیز خدمت رسانی خود را به شرح ذیل اعلام مینماید.

شما می توانید قبل از خرید محصولات و سفارش موتور برقی، دوچرخه برقی و اسکوتر برقی از شرایط گارانتی و پشتیبانی محصولات مطلع شده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

 

برای دریافت هرگونه مشاوره و طرح سوال درمورد شرایط خرید محصولات فروشگاه الکتریک اسکوتر با بخش پشتیبانی بصورت آنلاین ، تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.

گارانتی محصولات شرکت نیروموتور : ​

نوع

گارانتی

شرکت

محصولات نیروموتور

زمان

یکسال 

کیلومتر

10,000,000

(بالاترین گارانتی محصول در حال حاضر در کشور)

گارانتی شامل :

گارانتی محصولات گروه وسپا:

نوع

گارانتی

شرکت

گروه وسپا

زمان

یکسال 

کیلومتر

10,000,000

گارانتی دوچرخه های برقی :

نوع

گارانتی

محصول

دوچرخه های برقی

زمان

12 ماه (گارانتی نقره ای)

18 ماه (گارانتی طلایی)

گارانتی و خدمات پس از فروش دوچرخه های در دو سطح نقره ای و طلایی تعریف شده است :

  1. گارانتی نقره ای : شامل 12 ماه گارانتی(شامل باطری، الکتروموتور و برد) و خدمات پس از فروش
  2. گارانتی طلایی : شامل 18 ماه گارانتی (شامل برد،باطری والکتروموتور) و خدمات پس از فروش
  • گارانتی هر قطعه به صورت جداگانه در زمان خرید مشخص میشود

گارانتی اسکوترهای برقی :

نوع

گارانتی

محصول

دوچرخه های برقی

شرکت

 اسمارت بالانس

زمان

6 ماه

اسکوتر های برقی اسمارت بالانس دارای شش ماه گارانتی شامل: باطری ، برد و الکترو موتور میباشد.